Główne udogodnienia w hotelu
Lokalizacja
De-Saint-Exupéry-Straße 4, Frankfurt nad Menem - 8.61 km od centrum
Opinie Gości
2.2/10
Czystość
Lokalizacja
Usługi
Pokój
Wifi
1 opinii
Opis hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Kawiarnia hotel jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Jeśli podróżujesz samochodem, to w hotelu znajduje się strefa płatnego parkowania. Fanów sportu ucieszy centrum fitnessu i siłownia. Dzieci się ucieszą, bo obiekt posiada salę zabaw.
Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Nie musisz zostawiać swojego zwierzątka w domu, bo ten obiekt akceptuje zwierzęta domowe. Pracownicy hotel zorganizują dla Ciebie transfer. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig.
Do dyspozycji gości jest również pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, prasowanie, prasa, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski, hiszpański, niemiecki, rosyjski i francuski.
Ważne informacje
Front desk is open 24/7.
Meals: Information about the type of meals included in the price is indicated in the rate details.
Special living conditions: Early check-in and/or late check-out is available for an additional fee.
Pets: Pets are allowed for an additional fee.
The city tax is also levied on children. Business travelers are not exempt from paying city tax.
Zasady
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od 15:00:00, wymeldowanie do 12:00:00
Godziny pracy recepcji
Całą dobę
Zwierzęta
- 30.00 EUR Za gościa za cały pobyt Nie wliczone w cenę
Wsparcie z wizą
- Niewyszczególnione
Depozyt
- Niewyszczególnione 50.00 EUR Dostępne
- Zwierzę 30.00 EUR Dostępne
Polityka no-show
- Niewyszczególnione
Wczesne zameldowanie/późne wymeldowanie
- 50.00 EUR Nie wliczone w cenę
























Hassan 🇬🇧
2024-10-25
Zalety
-
Wady
They had an issue with the room’s shower which they didn’t tell me about before hand. Instead of compensating me they tried to make me accountable for it. This is honestly Unacceptably by any standards let alone a brand such as Hyatt brand.