Główne udogodnienia w hotelu
Dostępne pokoje w terminie: 31.05.2025 - 06.06.2025
Brak dostępnych pokojów w wybranym terminie. Zobacz inne noclegi w tym terminie.
Lokalizacja
Via Napo Torriani 9, Mediolan - 1.99 km od centrum
Opinie Gości
7.5/10
Czystość
Lokalizacja
Cena
Usługi
Pokój
Posiłki
Wifi
Higiena
1 opinii
Opis hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Zamów filiżankę kawy w lokalnej kawiarni, a być może okaże się, że to najlepsza kawa w mieście. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Zwierzęta domowe są tu mile widziane.
Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia i sejf. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski i włoski.
Ważne informacje
Opłata za sprzątanie nie jest wliczona w cenę rezerwacji i należy jej dokonać oddzielnie w hotelu.
W hotelach we Włoszech mogą być naliczane obowiązkowe opłaty za uroczystą kolację. Goście proszeni są o bezpośredni kontakt z hotelem w celu uzyskania szczegółowych informacji.
The rooms are equipped with air conditioning.
Only emails allowed. Contact information is provided in the booking confirmation.
Zasady
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od 14:00:00, wymeldowanie do 12:00:00
Godziny pracy recepcji
Całą dobę
Posiłki
- Śniadanie 10.00 EUR Nie wliczone w cenę
Posiłek dla dziecka
- 5.00 EUR Śniadanie Nie wliczone w cenę
Zwierzęta
- 5.00 EUR Za gościa za cały pobyt Nie wliczone w cenę
Parking
- Niewyszczególnione 25.00 EUR Per car per night Nie wliczone w cenę
Wsparcie z wizą
- Niewyszczególnione
Polityka no-show
- Niewyszczególnione
Sydnee 🇬🇧
2019-12-05
Zalety
They had USB ports. I mention this because not a lot of the hotels do, and when traveling from a non-European country this is very convenient.
Wady
Public transportation is in a walkable distance, we knew this before we went and therefore was not a negative for us. However, we want you to be aware of this. The receptionist at the time seemed very dismissive and above it all. I had to go back to reception and the manager insisted on talking with his friend instead of trying to help his guest. They could be a lot better service wise.